awda

Jag har aldrig riktigt förstått varför de blev såhär.. du sa att de gick för fort fram men de skulle inte vara svårt att fixa till..
du är den jag drömmer om, du är den jag vill leva med, går inte en sekund utan att jag tänker på dig, jag saknar våra stunder, jag saknar hela dig. kommer aldrig någonsin kunna glömma dig, kommer aldrig kunna leva samma liv som jag gjorde innan jag träffa dig. du är den underbaraste personen jag någonsin träffat, du är det bästa som hänt mig och som alltid kommer vara den bästa som hänt mig, bara tanken att inte leva med dig, tanken att se dig gå hand i hand med någon annan, de finns inte för mig.. de skulle jag aldrig klara av, jag tycker om dig så de svider, vad folk än säger om dig kommer du föralltid finnas kvar i mitt hjärta, jag kommer aldrig glömma dig, du kommer alltid vara den bästa för mig, den bästa som hänt mig, den ända jag verkligen tycker om på riktigt.. jag vill leva mitt liv med dig, jag vill ge allt jag har, bevisa min kärlek till dig, bevisa hur mycket jag vill ha dig! du är underbar precis som du är, glöm aldrig bort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0