bajs

du bär mitt hjärta gumman, även om vi inte pratas vid så ofta så är det ändå du som bär mitt hjärta, du kan göra vad du vill, kasta bort det, vaka över det kärleksfullt och ömt, men du kommer ändå vara den jag alltid vill vara närmast. om jag bara kunde så skulle jag ta hand om dig som jag aldrig tagit hand om någon förr. vara hos dig varenda dag och hålla om dig, skydda dig mot allt ont och allt som vill skada dig. skulle inte göra annat än att ligga i din säng med dig, hålla om dig, när du grät, skulle jag torka dina tårar. när du skrattade, skulle jag skratta med dig. när du ville prata om dina problem, skulle jag lyssna och ta åt mig av det du sa. du skulle nog kanske inte vara världens lyckligaste tjej, men jag skulle vara världens lyckligaste pojke. att få vara en del i ditt liv, att få veta att jag är något av det du värderar högst och inte vill förlora. så är nog inte fallet, du bryr dig säkert inte alls. jag skulle gå genom eld, vatten, trampa på spikmattor, gå på glödande kol, gå på splittrat glas för din skull. om du bara visste vart mina känslor ville ta oss, skulle du förstå att det bara är du som jag vill ha. visst är jag inte guds barn, men det finns värre personer än jag. jag har betett mig som ett svin mot dig, jag har stått där och varit tyst, när du velat höra mig mitt hjärtas mening. att få hålla din hand, smeka dig över din kind och dra min hand genom ditt hår och sedan för mig själv höra fioler spela, gyllene instrument, bara för din skull. om jag skulle falla ner på vägen upp till din kärlek, skulle jag resa mig upp, oavsett smärta så skulle jag resa mig upp, klättra upp igen. skulle kunna ramla omkull tusen gånger om, men skulle fortfarande inte ge upp. livet skall inte slösas på något man tror, är man säker på det man vill, skall man inte ge upp det man har. man skall inte bli bländad av kärleken, kärleken leder en in i ett underbart paradis. ett paradis vackrare än edens lustgård,ett paradis där du formar världen. du visar vad kärlek innebär och vad som krävs för att jag skall få hålla din hand. om du vill att ditt livs kärlek skall uppskatta dig och inse att du är den enda för den, skall du inte tveka att ta språnget. det känns konstigt att du inte är här, var dag du inte är här, mår jag dåligt och funderar över vad du ska säga nästa gång vi ses. du kanske säger att du ger upp, att jag inte är den rätte för dig. om jag inte är den rätte för dig så kan jag inte göra något åt det, jag styr inte dina känslor. men dina resor känns alltid så långa, det känns som en evighet utan dig. en timma känns som två, och sedan multiplicerat med sig självt. du är den enda för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0