Börja på ny kula bli en bättre person

Är gräset grönare på andra sidan?
det är halvkört vart i dimman, simmat illa, jag har fallit handlöst har varit obstinat, impulsiv individ, trottsat lag,
spliffat weed, sätt mitt liv dra förbi
Om inte kärlek växte vart hade jag då varit
bakom galler eller sätt det från ovan på min begravning ingen bra förklaring men situationen är knas
det är samma mönster inom ramarna från avsnitt tillbaks

Jag tror nått måste hända
ingenting blir bättre av att invänta nån hjälp
är nog gammal nog att avgöra saken
sätt hur fort man kan sjunka , klart jag bett om mirakel

Klarvaken men lätt att drömma sig bort
med både flum & tabletter som kunde återskapa hopp
jag har nått min del, fast samma tankar går runt
jag kräver svar på vissa frågor, när ska jag landa på grund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0