Hur kan du släppa allt?

Vart tog du vägen baby, ingenting är som de ska,
vill bara krama om dig, säga det kommer bli bra,
bara du tar min hand igen, få ha dig min famn igen,
varit utan dig så länge, tappat befattningen
är detta bestraffningen, jag har inte gjort nå fel,
många har gått igenom samma jävla sak som de,
jag gråter blod, vill inte tvingas leva utan dig,
ska jag göra de? snälla kan du skjuta mig,
vill inte se mig falla, vill inte se dig vandra,
de enda jag ville var ba och få leva tillsammans
vill inte se dig gå, jag kommer aldrig släppa taget,
jag kan inte stå och jag glömmer aldrig den dagen,
du var min ängel och jag menar inte i himlen,
när vinden vände, så krama du mina händer,
och sa att de löser sig, kan inte komma över dig,
du vet att du e den enda, och du vet att jag behöver dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0