lycklighet

Om pengar inte betydde något vad skulle du vilja göra då?

Helt ärligt jag skulle vilja ha ett vanligt svensson liv med 1 semester om året , ha en underbar tjej som jag en gång hade , och jobba 7-16 varje dag för ja , så länge jag har tjejen så spelar inte det andra roll, pengar betyder ingenting om man inte är lycklig , man ska inte ha ett jobb man inte vill ha bara för att få pengar , då är det bättre att göra det man vill och göra det tillräckligt länge för då blir man en mästare på det tillslut. Och då vill alltid någon ha dig , och då tjänar du tillslut pengar på det.
eller har jag fel? ska man ha ett jobb man inte gillar och leva rikt men inte vara lycklig?
eller ha ett jobb , en underbar tjej , jobba 7-16 varje dag med något man gillar och vara lycklig.

Annars då? kom precis hem från *** kämpar på och försöker men vad jag än gör känns det som jag gör fel även om jag inte gör fel känns det som det när hon vänder bort huvudet när man ska pussa osv känns som det är fel på mig då att jag är ful osv osv osv. låter kanske konstigt o så men ja.. jag är inte säker på mig själv längre. Allt jag vill är att få en chans och visa vad jag går för och visa att vi kan vara lyckliga tillsammans och att 2 är starkare än 1.

Taaaaack o hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0